Hoornse Meer

18-07-2018

Wat is het leven toch heerlijk! We hebben al weken super weer. Elke dag na het werk zijn we buiten, eten we buiten, leven we buiten. Vandaag was ik vrij, en wat ik vaak doe als ik vrij ben...dan ga ik er op uit. Normaal gesproken nam ik mijn hond mee, en mijn camera en trok de natuur in, of op de fiets, maar dan zonder hond, rugtas met camera op de rug.  Maar kijken waar ik terecht kwam en wat ik onderweg tegen zou komen. Vandaag samen met mijn vriendin, die net zo gek op fotograferen als ik op pad. Ook ff zwemmen, en het water was heerlijk. Aan de Meerweg, super plekje om te gaan zwemmen, Chillen en foto's te maken. Ik heb op mijn Facebook pagina (Jose's Art Photography) meer foto's staan die kan je daar bewonderen. Onderweg kwamen we ook luchtballonnen mee. Super leuk en we zaten in het blauwe uurtje, en dat betekent mooie foto's!!!

©2018 José Reijinga  Roden
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin