Belofte maakt schuld.

23-07-2018

Weekendje Parijs


Belofte maakt schuld! Niet dat dat erg is want ik had mijn jongste zoon beloofd dat als hij zou slagen dat we een stedentrip zouden gaan doen. (Met mijn andere zoon ook gedaan, naar Rome!) Het werd Parijs. Aangezien ik gek ben op reizen was deze belofte ook niet zo erg!! Vrijdagmorgen, om 3 uur zaten we in de auto op weg naar Utrecht om daar met de bus te vertrekken naar Parijs. ( ik was ff vergeten dat met de bus reizen niet echt heel geweldig is)(volgende x rij ik zelf)Aangekomen in Parijs was het weer niet echt heel geweldig, de temperatuur was goed hoor, maar af en toe kwam er wat water uit de lucht (lang geleden voor ons) We hebben eerst een rondtochtje over de Seine gemaakt. Erg leuk!! Ik heb de Eiffeltoren echt wel 100 x op de foto gezet net als de Arc de Triomphe. De Opera is ook prachtig, evenals het Louvre, ach ja alles is prachtig. De stad leeft echt 24 uur per dag, overal mensen, muziek, eten, drinken en gezelligheid, en een winkels.... Genoeg gezien in ieder geval en heel veel foto's gemaakt, kijk maar ff op mijn facebookpagina of op mijn instagram voor meer foto's.

©2018 José Reijinga  Roden
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin